ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

پیوندهای روزانه

راهنمای خرید کانکس گرمخانه دست دوم و نو

تشریفات شب آرا نور | پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ب.ظ

کانکس گرمخانه , راهنمای خرید کانکس گرمخانه دست دوم و نو , قیمت کانکس گرمخانه , گروه صنعتی ایرانا سازه  : کانکس های گرم خانه به آن دسته از کانکس هایی گفته می شود که از دو فضای اصلی و با دو بخش تشکیل شده است که یکی از بخش ها در ابعاد کوچکتر که وظیفه ی اصلی آن تامین کردن گرما و دیگری در ابعاد بزرگتر طراحی شده است که اصلی ترین وظایف آن خشک کردن محصولات کشاورزی اعم از تنباکو , چای و .. . این دسته از سازه ها از متعلقات متفاوت تری به نسبت سردخانه دارد علت آن هم این است که بایستی به طور مداوم در آن ها دما کنترل شود و برای تامین رطوبت فضا باید سیستم ها به صورت اتوماتیک و یا دستی انجام پذیرند .

کارکرد های کانکس گرمخانه

عملکرد سازه به این صورت است که ابتدا گرما از طریق مشعل تولید شده و آن بخش هایی که تعبیه شده اند را گرم نگه می دارد . بعد از آن از طریق سانتریفیوژ ( فن ) هوای گرم به داخل کانالی که به اتاق بزرگ وصل شده است هدایت می شود تا وظیفه ی اصلی خود که خشک کردن محصول است را انجام دهد . مورد بعدی که از اهمیت بالاتری برخوردار است محصول از رطوبت حاصل از تبخیر برخوردار است که باید کنترل شود . جهت جلوگیری از رطوبت حاصله به داخل کانکس از دمپرهای مخصوصی استفاده می شود که به قسمت بالایی دیوراه نصب می گردد و رطوبت را به بیرون منتقل می کند .

قیمت کانکس گرمخانه دست دوم

قیمت کانکس گرمخانه دست دوم

نکته

اگر دمپرها بیش از اندازه باز باشند سبب هدر رفتن گرما و بی کیفیتی محصول می شود . برای اینکه جلوی این مشکل را بگیریم باید دمپرها متصل به سیستم هوشمند شوند تا بتوان از طریق این سیستم ها میزان رطوبت موجود در فضا را شناسایی کرد و اگر رطوبت در فضا بیش از اندازه بود از طریق سنسورها به دمپرها فرمان داد و از این طربق راه خروج هوا باز می شود و زمانی که تشخیص داد رطوبت در حد مجاز خود است راه خروج هوا ار ببندد .

نوشته‌های تازه

طراحی کانکس گرمخانه

مهمترین و اصلی ترین نکته ای که در ساخت و طراحی این سازه باید توجه کرد این است که این کانکس ها باید تحمل دمای بالایی در حدود تقریبا ۸۵ درجه را داشته باشد و اگر گرما در این حد بود دچار مشکل و آسیب نشود . در اتاق بزرگتر طبقه ها و قفسه هایی باید به کار گذاشته شوند تا بتوان محصولات را داخل آن ها جهت خشک شدن جای داد . گرمای مورد نیاز این سازه بایستی از طریق گاز تامین شود که فرق ندارد گاز شهری باشد یا مایع هرکدام که در دسترس بود و استفاده زا آن آسان بود می توان استفاده کرد . گرمای داخل سازه باید به صورت یکسان به کف کانکس نفوذ کند در غیر این صورت محصولی به دست می آید که غیر همگن است به طوری که محصولاتی که در قسمت پایین بوده اند به طور کامل خشک می شوند و دیگر محصولات که گرمای کمتری به آن ها برخورد کرده است مرطوب می مانند .

کانکس گرمخانه

کانکس گرمخانه

قیمت کانکس گرمخانه دست دوم و نو

مجموعه کانکس ایرانا سازه تولید کننده ی انواع کانکس در ابعاد , اندازه با کارکردهای گوناگون است که آماده ی ارائه خدمات خود به مشتریان عزیز است . جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس گرمخانه , کانکس دست دوم گرمخانه , خرید کانکس با کارشناسان فروش مجموعه ایرانا سازه تماس بگیرید .

کانکس ۶ متری , کانکس ۶ متری , قیمت انواع کانکس ۶ متری نو و دست دوم در ایرانا سازه ( ۶ meter conex) :   کانکس مطبوعاتی یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت ایرانا سازه کانکس ۶ متری است که در طرح ها و شکل های مختلفی طراحی و تولید می شود . عوامل متعهد و بسیار زیادی همچون کانکس 4 متری دست دوم و مصالحی که در آن مورد استفاده قرار گرفته است در قیمت کانکس های ۶ متری تاثیر وافری دارد . با این حال باید به این موضوع اشاره کنیم که منظور از کانکس ۶ متری , کانکس چرخدار در ابعاد ۶ متر مربع نمی باشد , کانکس ۶ متری به کانکس هایی اطلاق می شود که طول آنها ۶ متر و عرض آن ۲٫۴ متر است که در مجموع می شود ۱۴متر مربع , ولی معمولا فقط طول کانکس را در نامگذاری آن ذکر می کنند . به همین دلیل است که این نوع کانکس ها کانکس ۶ متری مشهور می باشند .

در زیر به انواع این کانکس کارگاهی و نوع سازه های آنها و همچنین به قیمت و هزینه ی آنها اشاره کرده و برای شما معرفی می کنیم .

 

قیمت کانکس 6 متری

گفتنی است که این نوع سازه ها کانکس های ۶ متری یا کانکس کارگاهی سبک می گویند . کانکس فست فود۶ متری تولیدی شرکت ایرانا سازه قیمت کانکس 12 متری با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان در اندازه های مختلف تولید می شوند و قیمت آن ها بسته به نوع کاربرد , اندازه , مواد اولیه به کار رفته در آن ها بستگی دارد .مهمترین کاربرد این نوع از کانکس نگهبانی ها در کارگاه های ساختمانی و عمرانی و همچنین برای ساکن کردن کارگران و پرسنل به طور موقت بیشترین کاربرد را دارند . این نوع کانکس ها به دلیل اینکه کانکس فروشگاهی دست دوم تمام شده ی آن را کاهش دهند و همچنین برای مدت زمان استفاده آن چیزی در حدود یک الی دو سال نیاز دارند مقرون به صرفه تر محسوب می شود . در واقع این نوع سازه ها قیمت کانکس مسکونی ارزان ترین نوع در بین کانکس ها می باشد .

جهت سفارش کانکس های ۶ متری , کانکس دست دوم با کارشناسان فروش مجموعه ی ایرانا سازه تماس بگیرید . این دسته از محصولات طبق سفارش و نیاز شما مشتریان عزیز در اندازه ها و طرح های مختلف طراحی و تولید فروش کانکس سرویس بهداشتی و در محل مورد نظر مشتریان عزیز نصب می گردد . با ایرانا سازه همراه شوید .

https://iranasazeh.com

  • تشریفات شب آرا نور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی