ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

پیوندهای روزانه

ساخت کلاس درس سریع با استفاده از کانکس

تشریفات شب آرا نور | سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۳۵ ب.ظ

ویژگی ها و خصوصیات کانکس کلاس درس ایرانا سازه : مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه اقدام به طراحی کانکس های کلاس درس در ابعاد و اندازه های گوناگون کرده است . این مجموعه با به کارگیری مواد اولیه مرغوب و درجه یک در ساخت انواع کانکس از جمله کانکس کلاس درس توانسته است خدمات ارزنده ای را به جامعه کانکس سازی ارائه دهد .

این نوع از کانکس ها همانگونه که از نامشان پیداست کاربردی کلاسی و آموزشی داشته و اکثرا مورد استفاده در مناطق محروم , مناطق سیل زده و زلزله زده است . این دسته از سازه ها کاربردهای گوناگون آموزشی دارند و مهمترین کاربرد این نوع از کانکس ها استفاده از آن ها به عنوان کلاس درس در مدارس و مناطقی که امکان ساخت مدرسه در آنجا محیا نیست و یا به عنوان کلاس های آموزشی پرسنل ها سر یک پروژه و برنامه و یا به عنوان یک کلاس آموزشی در منطقه ای به صورت موقت دایر شده است .

طراحی کانکس کلاس درس

جهت جلوگیری از خطا در ساخت چنین سازه هایی بهتر این است که از ابتدا به چند نکته ی اصلی توجه کنید تا بتوانید بهترین سازه با کارکرد مناسب را تولید کنید . به همین دلیل در ابتدای طراحی این سازه باید یک کلاس درس را در نظر بگیرید و تمامی تجهیزات لازم و امکانات داخلی و بیرونی که برای ساخت این نوع از سازه ها نیاز است را در دستور کار اصلی خود قرار دهید . اکثرا جنس این دسته از کانکس ها از ساندویچ پانل است زیرا قابلیت دمونتاژ را دارد البته از ذکر این نکته نیز نباید غافل شد که اگر کانکس در یک محل برای همیشه ثابت باشد یعنی به گونه ای ساخته شوند که نیاز به جابه جایی نداشته باشند . در این صورت نیازی به دمونتاژ یا همان مونتاژ نیست , زیرا سبب بالا رفتن هزینه اضافی در ساخت می شود .

کانکس کلاس درس

کانکس کلاس درس

 

بیشتر بخوانید در : کانکس مدرسه

و یکی از هدف های ما بهینه سازی ساخت است بنابراین در ابتدا باید هدف خود را از طراحی و ساخت این سازه ها مشخص کنیم یعنی از ابتدا مشخص شود که سازه ای که طراحی می شود آیا باید در یک مکان به صورت ثابت باقی بماند یا نیاز است که جابه جایی مکانی صورت گیرد .
در ساخت این نوع از کانکس ها با نورگیری فضا نیز باید دقت کرد یعنی محل قرار گیری پنجره ها در کجا باید باشد تا فضای داخل سازه از نور کافی برخوردار شود . ابعاد سازه نیز باید از ابتدا مشخص گردد زیرا برای وارد کردن لوازم آموزشی اعم از میز و صندلی به داخل سازه نیاز داریم که از ابتدای طرح ابعاد و اندازه ی سازه را مشخص کنیم .

کابردهای کانکس کلاس درس

از مهمترین کاربردهای این سازه می توان به کابردهای این نوع از کانکس ها در زمان جایگزینی مدرسه در هنگام مرمت یا همان بازسازی و یا ساخت مدرسه اشاره کرد . بعضی از مدارس در کشور عزیزمن ایران متاسفانه خراب هستند و نیاز به تعمیر و بازسازی دارند که در این صورت استفده از چنین سازه هایی در مدرسه به عنوان کلاس درس الزامی است تا در زمان مرمت و بازسازی مدرسه دانش آموزان بلاتکلیف نمانند و بتوانند داخل این کانکس ها مستقر شوند .

در برخی از مواقع نیز شاهد زلزله و دیگر بلایای طبیعی هستیم که این امر خود سبب خرابی و تخریب مدارس می شود که در این صورت نیز مارس نیاز به بازسازی مجدد دارند که در این حین می توان این سازه ها را جایگزین کلاس های درس کرد . این نوع از کانکس ها را به آسانی می توان در حیاط مدرسه و یا محوطه مدرسه نصب کرد و از آن به عنوان کلاس درس استفاده کرد .

این نوع از کاتکس ها همچنین از این قابلیت ویژه برخوردارند که بتوان آن ها را بعد از اتمام بازسازی مدرسه به مکان دیگر ی برد که دارای چنین شرایطی است یا در صورت نیاز نبودن به جابه جایی می توان از این سازه در همان مکان به عنوان اتاق ثبت نام , اتاق مشاوره , یا جلسات اولیا و مربیان نیز استفده کرد . یا می توان به عنوان کلاس های ویژه درس مانند کملس های نقاشی , موسیقی , زبان خارجه و یا برای نهضت سواد آموزی استفاده کرد .

نوشته‌های تازه

این نوع از کانکس ها علاوه بر اینکه مناسب مدرسه و دنش آموزان هستند کاربرد دیگری نیز دارند از جمله اینکه به عنوان کلاس آموزش پرسنل اداره جات , کارمندان یک مجموعه , پروژه های بزرگ عمرانی و .. استفاده کرد . داخل این سازه ها به این افراد روش های کار , عملکردهای یک پروژه , ایمنی در هنکام کار و کلاس های تخصصی دیگر نیز آموزش داده می شود .

قیمت کانکس کلاس درس

همانگونه که می دانید قیمت این نوع از سازه نیز به مانند دیگر سازه ها بسته به اندازه , ثابت بودن و یا چرخدار بودن , مواد اولیه به کار رفته در آن و جنس سازه بستگی دارد . همچنین تجهیزات داخلی سازه نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارد . جهت سفارش محصول و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر از کانکس کلاس درس , قیمت کانکس کلاس درس , خرید کانکس کلاس درس , کانتینر و .. با کارشناسان فروش شرکت کانکس سازی ایرانا سازه تماس حاصل فرمائید .

iranasazeh.com

  • تشریفات شب آرا نور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی