ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

پیوندهای روزانه

خرید کانکس دندانپزشکی ایرانا سازه

تشریفات شب آرا نور | جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۳۵ ب.ظ

کانکس دندانپزشکی , قیمت کانکس دندانپزشکی دست دوم , ایرانا سازه : داشتن بهداشت فردی و سلامت دهان و دندان امری ضروری است و هر فردی در زندگی خود باید به آن اهمیت دهد ولی با رعایت نکات بهداشتی باز هم نیاز به توصیه ها و معاینه ی پزشک داریم . در مناطق محروم و عاری از امکانات دندانپزشکی رعایت سلامت دهان و دندان تا حدودی به فراموشی سپرده شده است و افراد از آن غافل مانده اند . مجموعه شرکت ایرانا سازه کانکس دندان پزشکی را برای چنین مکان هایی طراحی کرده است تا نیازهای افراد مناطق محروم از لحاظ دندان پزشکی تا حدودی رفع شود . در ادامه ی مطلب به ویژگی های این سازه ی پیش ساخته مهم می پردازیم .

کار کرد و ویژگی های کانکس دندانپزشکی

از این سازه علاوه بر مناطق محروم و عاری از امکانات در مناطقی چون دانشگاه ها به عوان کلنیک دندانپزشکی , کارخانه جات و سازمان های اداری و همچنین در مسیرهای بین راهی که به عنوان یک کلنیک برای مسافران می توانند خدمات عرضه کنند . این نوع از کانکس ها از دو بخش اصلی تشکیل شده اند که یکی اتاق معاینه پزشک است و اتاق دیگر مخصوص معاینه ی عمومی است .

کانکس دندانپزشکی

کانکس دندانپزشکی

اکثرا کانکس های دندان پزشکی در ابعاد کوچک طراحی و تولید می شوند زیرا در فضاهای کوچک نیازی به صف ویزیت نیست اما اگر این نوع از کانکس ها در مناطقی که کمی بزرگتر هستند و جمعیت زیادی را در بردارند می توان آن ها را در ابعاد بزرگ طراحی کرد و داخل آن اتاق انتظار و اتاق منشی نیز طراحی کرد و ساخت . داخل این نوع از کانکس ها به دلیل کوچک بودن فضا عاری از آبدارخانه است و نهایتا یک میز کوچک پذیرایی داخل آن جای داده شده است . معاینه ی پزشک داخل این نوع از کانکس ها اکثرا محدود می شود به پرکردن دندان , عصب کشی و جرمگیری و .. و افرادی که تشخیص داده می شوند که نیاز به عمل های تخصصی دارند به بیمارستان ها ارجاع داده می شوند .

مشخصه های فنی کانکس دندانپزشکی

مهمترین اصول و نکاتی که در یک کانکس دندانپزشکی باید به آن توجه ویژه ای شود مقاومت و بادوام بودن سازه و نظافت آن است . چرا که آلوه بودن محیط می تواند بیماری را در افراد مراجعه کننده به بار آورد . سقف و دیوارهی این دسته از کانکس ها از ساندویچ پانل ساخته شده است که مقاومت بالایی را در برابر هر نوع شرایط جوی دارد . داخل کانکس یعنی کف آن نیز از پی وی سی (pvc) ساخته شده است تا بتوان آن را با هر نوع شوینده ای شست .

قیمت کانکس دندانپزشکی دست دوم و نو

درب و پنجره ای این سازه نیز از نوع دوجداره است که از ورود هر نوع غبار و آلودگی به داخل جلوگیری کند . گر بخواهیم در صورت نیاز کانکس را جابه جا کنیم باید کف آن را از کف پوش های قابل شستشو و تخته های ضد آب طراحی کنیم ولی در صورت ثابت ماندن می توان کف آن را سرامیک طراحی کرد و ساخت . تامین آب , برق , گاز , سرویس بهداشتی و .. نیز برای چنین کانکسی لازم و ضروری است که باید در ساخت آن ها را به کار ببریم .
جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس دندانپزشکی همچنین مشاوره های لازم در خصوص این نوع از سازه با کارشناسان فروش نجموعه شرکت کانکس سازی ایرانا سازه تماس حاصل فرمایید .

کانکس فروشگاهی , خرید کانکس , فروش و قیمت کانکس فروشگاهی , طراحی و ساخت انواع کانکس های فروشگاهی در ابعاد مختلف و اندازه های بزرگ و کوچک : کانکس های فروشگاهی نیز یکی دیگر از کانکس های طراحی شده در شرکت کانکس آلفا است که در ابعاد و اندازه های گوناگونی طراحی و ساخته می شوند . کانکس فروشگاهی به عبارتی نوعی کانکس است که تمامی کاربردهای یک فروشگاه را داراست و می تواند نیاز فروشگاهی را رفع کند . این دسته از کانکس ها به گونه ای طراحی شده اند که اگر در موقعیت های مورد نظر آلاچیق چوبی بازدهی پایین بود می توان آن ها را به آسانی جابه جا کرد و به مکان های دیگر منتقل کرد.

کانکس فروشگاهی چیست

کانکس دست دوم فروشگاهی سیار یا کانکس نگهبانی , به عبارتی نوعی سازه می باشد که با نما و طراحی خاصی که دارد مختص امور فروشگاهی و تجاری ساخته شده است . از این نوع از کانکس ها می توان به عنوان بازارچه ها و فروشگاه های موقتی در بعضی از مناطق استفاده کرد . در برخی از مناطق که صعب العبور هستند و امکان ساخت فروشگاه وجود ندارد و یا در بین راه ها و جاده ها از این نوع از کانکس ها به عنوان فروشگاه استفاده می کنند .

لیست قیمت روز کانکس : قیمت کانکس

کاربرد کانکس های فروشگاهی

از این نوع از کانکس ها استفاده های زیادی می کنند که در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم :

  • مورد استفاده در میوه و تره بار ها به عنوان کانکس و کانتینر فروشگاه میوه و تره بار : در برخی از مناطق از جمله منطقه های تجاری برای فروشنده صرف نمی کند که مغازه اجاره کند بنابراین در اینجا بهترین گزینه می تواند کانکس فروشگاهی باشد و در صورت تغییر مکان نیز بتوان آن را جابه جا کرد .
  • مورد استفاده در مدارس و دانشگاه ها به عنوان دکه های فروش : در بیشتر مدارس و دانشگاه ها از کانکس های فروشگاهی به عنوان دکه ی فروش استفاده می شود .
  • مورد استفاده در نمایشگاه های بین المللی : از این نوع کانکس ها در نمایشگاه های بین المللی و یا داخلی که همه ساله برگزار می شود مثل مایشگاه کتاب و .. به عنوان فروشگاه استفاده می شود .
  • در شهرک های تازه تاسیس استفاده از این نوع کانکس ها به عنوان بازار و غرفه ی فروشگاهی
  • استفاده به عنوان بازارهای موقت : کانکس سرویس بهداشتی از جمله کانکس هایی است که کاربرد فروشگاهی دارد و از آن به عوان بازار های موقت نیز استفاده می کنند و در صورت امکان آن ها را نیز جابه جا می کنند .
  • استفاده از کانکس ایرانا سازه در فضاهای سبز , پارک ها از جمله پرک های مسافر و

امکانات کانکس فروشگاهی

  • دارای یخچال های مناسب خرید کانکس فروشگاهی در انازه ها و ابعاد مختلف
  • ارا بودن کپسول های آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه
  • مجهز به قفسه ی فروشگاهی برای چیدمان اجناس داخل آن ها
  • مجهز به ویترین های مناسب در طرح های مختلف از جمله شیشه ای و ..
  • مجهز به سیستم های تهویه مناسب سرما و گرما
  • طراحی مناسب داخلی فروشگاه ها که باید از MDF و یا پارتیشن باشد .

کانکس فروشگاهی دست دوم

کانکس های فروشگاهی که مشتریان بعد از خرید و استفاده می توانند دوباره با عنوان کانکس فروشگاهی دست دوم به شرکت با قیمت مناسب تر بفروشند . در مجموعه شرکت کانک سازی ایرانا سازه این دسته از کانکس ها بازسازی و تعمیر می شوند و به افرادی که تقاضای این دسته از کانکس ها را می کنند با قیمت مناسب به فروش می رسانند . در این صورت مشتری هم یک کانکس فروشگاهی خریداری کرده و هم قیمت پایینتری را برای خرید کانکس خرج کرده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس فروشگاهی ، کانتینر  فروشگاهی , خرید کانکس 4 متری با کارشناسان فروش مجموعه شرکت کانکس آلفا تماس حاصل نمایید .


https://iranasazeh.com

  • تشریفات شب آرا نور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی