ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

پیوندهای روزانه

اهمیت باغ تالار عروسی در مراسم و جشن عروسی

تشریفات شب آرا نور | جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۷ ب.ظ

ویژگی های باغ عروسی , اهمیت باغ تالار عروسی در مراسم و جشن عروشی ویژگی ها و اهمیت باغ عروسی در برگزاری جشن عروسی , ویژگی های یک باغ عروسی خوب و مجلل :  بعد از برگزاری مراسم نامزدی، عروس و داماد باید بر روی تشریفات و خدمات مجلس عروسی تمرکز و برنامه ریزی کنند. حالا اقوام و دوستان از شما خواهند پرسید باغ عروسی شما کجاست؟ یا جشن عروسی شما کِی و کجا برگزار خواهد شد؟ اینکه مجلس عروسی شما کجا برگزار بشود انتخاب بسیار سخت و دشواری است مخصوصا زمانی که ندانید از کجا باید شروع کنید و چه ویژگی ها و خصوصیاتی را مد نظر قرار دهید.

ویژگی های باغ عروسی


باغ تالار عروسی شمس العماره

آدرس :

کرج , بلوار پیام ( جاده قزل الحصار) , بلوار خلیج فارس ( ملک آباد ) , باغ تالار شمس العماره

شماره تماس :

۰۹۱۲۱۴۴۴۴۲۴        ۰۹۱۲۱۰۲۱۸۳۹


برای آشنایی بیشتر با این ویژگی ها و انتخاب درست به موارد زیر دقت کنید:

تعداد مهمان ها :

مطمئن شوید که آیا این باغ تالار عروسی یا این سالن می تواند از پس این تعداد مهمان بر بیاید؟ زمانتان را برای صحبت کردن و مشورت با تالارهایی که ظرفیت تعداد میهمان های شما را ندارند هدر ندهید. البته بر عکس این قضیه را هم در نظر داشته باشید که اگر تعداد میهمانان شما کم است سالن های بزرگ یا باغ های وسیع مناسب جشن شما نیست چرا که جشن سوت و کور وخلوت و بی روح خواهد شد.

قوانین محل برگزاری :

قیمت تالار عروسی درابتدا مطمئن شوید که آیا مدیریت باغ یا تالار مورد نظر به شما اجازه خواهد داد تا برنامه هایی که برای تشریفات عروسی در ذهن دارید را پیاده کنید؟ برای مثال برخی از این مکان ها اجازه هیچ برنامه ای را بعد از ۱۱:۰۰ شب نمی دهند و یا قوانین بسیار سفت و سخت دیگری در آیین نامه خود دارند. اگر این قوانین با برنامه های ایده آل شما مناسب نیست به دنبال جای دیگری که مناسب جشن و ایده شما باشد بگردید.

دسترس پذیری باغ عروسی :

محل برگزاری جشن شما در تالار عروسی شیک و ارزان باید از نظر جغرافیایی و موقعیت شهری قابلیت دسترسی خوبی داشته باشد تا مهمانان شما هم با وسایل نقلیه عمومی و هم با وسایل شخصی به راحتی و به موقع خود را به مراسم عروسی برسانند و در ترافیک نمانده و کلافه نشوند. در درجه دوم این را هم در نظر بگیرید که اگر آرایشگاه یا آتلیه مخصوصی را در نظر دارید فاصله آن ها را هم تا تالار عروسی مورد توجه قرار دهید چون شما هم در آن روز باید چند بار این مسیر را طی کنید.

زیبایی محل برگزاری :

از مهم ترین ویژگی های زیبایی سالن عروسی می توان به ارتفاع سقف آن اشاره کرد. بهتراست سقف سالن های عروسی بلند بوده و ارتفاع مناسبی داشته باشد چرا که سقف های کوتاه بسیار دلگیر است. فاکتور بعدی زیبایی میز و صندلی و روکش هایی است که روی آن ها را می پوشاند. این عامل تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی سالن خواهد داشت. از دیگر عوامل موثر هم می توان به نورپردازی و تهویه هوای سالن اشاره کرد.

فضای مناسب پارکینگ :

از دیگر امکانات مهمی که حتما باید به آن توجه کنید فضای کافی برای پارک خودروهای مهمانان است. بدون شک تعداد زیادی از مهمان ها با وسایل شخصی به عروسی خواهند آمد و علاوه بر آماده کردن جای پارک باید امن بودن جای خودروهایشان را نیز تامین کنید.

میز شام عروس و داماد

معمولا کارکنان خدمات عروسی میز زیبا تری برای صرف شام عروس و داماد تهیه می کنند و از مرسومات است که به شمع و گل و … تزئین شده باشد. طراحی زیبای باغ عروسی حتما در تمامی عکس های عروسی شما ماندگار و به یاد ماندنی خواهد شد.

سرویس های بهداشتی :

قیمت تالار اگر مراسم شما در فصل پاییز یا زمستان برگزار می شود و هوا سرد است به هیچ عنوان سرویس بهداشتی را فراموش نکنید؛ مطمئن شوید که سرویس ها به تعداد مناسب وجود دارند و تمیز و زیبا و دارای امکانات مناسب هم هستند. البته محل قرارگرفتن این سرویس ها و فاصله مناسب آن با سالن پذیرایی هم می تواند عامل مهمی باشد.


 

تالار عروسی

باغ عروسی

بهترین تالار عروسی

لینک

لینک خوب

باغ برای عروسی

باغ تالار عروسی

تالار شمس العماره

لینک های مفید

قیمت تالار عروسی در کرج

لینک های با ارزش

باغ عروسی

تالار عروسی در کرج

تالار عروسی شیک و زیبا

باغ برای عروسی

تالار عروسی شیک

تالار شمس العمارع

باغ تالار

هزینه تالار عروسی

لینک پروژه ها

بهترین تالار کرج

 

باغ تالار عروسی

https://talarshams.com

  • تشریفات شب آرا نور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی