ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

پیوندهای روزانه

پارتیشن چیست و چگونه ساخته می شود ؟

تشریفات شب آرا نور | شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۹ ب.ظ

آموزش کلی و جامع در مورد پارتیشن اینفو پارتیشن :

پارتیشن جیست ؟

پارتیشن چه وسیله ای است و در کجا از پارتیشن ها استفاده می شود ؟

همه ای این ها سوالاتی است که با شنیدن کلمه ی شرکت تولیدی پارتیشن در ذهنمان پیش می آید . ابتدا باید بگوییم پارتیشن چیست . پارتیشن یا به حروف انگلیسی ( PARTITION ) در کشور ایران و در فرهنگ زبان فارسی که به آن دیواره , تیغه , جداکردن , تقسیم کردن , اسباب تفکیک و .. می گویند . همانگونه که از کلمه ی دیوراه نیز که به معنی پارتیشن به کار می رود مشخص پارتیشن mdf  است کاربرد پارتیشن یک دیوار کوچک است اما دوجداره منظور در مدل های امروزی و جدید که در صورت نیاز به وجود آن به سازه اضافه می شود .

نصب پارتیشن اداری به نظر می آید در ابتدا هم وجود داشته ولی نه با این مزیت هایی که امروزه دارد . چیزی که باعث شد تا بیشتر به پارتیشن روی بیاوریم احساس نیاز به جداسازی قیمت پارتیشن دوجداره بخش های مختلف از یکدگیر و اضافه کردن چند بخش به بخش اصلی . در قدیم پارتیشن ها کاربردی که داستند این بود که جنس اجرای پارتیشن شیشه ای آن ها از پارچه بود ولی با گذشت چند دهه و پیشرفت در عرصه ی این صنعت پارتیشن تک جداره پارتیشن ها از جنس چوب ساخته شدند به این صورت که از قیمت پارتیشن چوبی  کف زمین تا سقف می توان آن ها را امتداد داد . بر روی این نوع از پاریتشن ها شلف قرار می گیرد که می تواتن کتاب , پوشه یا هر وسایل دیگری که خرید مبلمان اداری به آن نیاز داریم را روی آن قرار دهیم . با این مدل و سبک از پارتیشن ها درباره اینفو پارتیشن  می توان دو مکان که استفاده مستقل و کاربری جداگانه را داشتند از یکدیگر جدا کرد .

جاسازی و هدایت کابل در پارتیشن بندی

آموزش کلی و جامع در مورد پارتیشن

طراحی و نصب پارتیشن

در بحث آموزش کلی و جامع در مورد پارتیشن ابتدا برای نصب پارتیشن و طراحی آن داشتن طرح و هدف قبلی واجب است یعنی نباید تماس با ما اینفو پارتیشن از ابتدای کار بی گدار به آب بزنیم و باید از پارتیشن بندی منظور و هدف مشخصی داشته باشیم . بر اساس جستجو و تحقیقات انجام گرفته از پارتیشن طراحی و نصب پارتیشن به اکشن آفیس می رسیم که اولین استفاده کننده از پارتیشن بوده و امروزه پارتیشن اداری با نام OFFICE PARTIOIN برای همگان معرفی شده است . کلمه ی کوبیکل یا همان اتاقک را هم شرکت پارتیشن در برخی از مواقع به جا پارتیشن استفاده می شود شاید به گوشتان خورده است . که بیشتر برای اتاق خواب و یا استراحت کاربرد دارد . ولی اما کلمه ی اکشن آفیس اینفو پارتیشن از آن جا شکل گرفته است که شخصی با نام میلر به فکر این فروش پارتیشن افتاده است که روش و سبک جدیدی را برای نشستن کارکنان یک بخش اداری یا سازمانی به وجود آورد . که امروزه مدیر مجموعه ی خرید پارتیشن ما آقای مهندس امیر سعیدی این سبک و روش را که در پارتیشن استفاده می شد را دچار تحول کرد و با نسل جدید پارتیشن ها را از نوع پارتیشن دوجداره , قیمت پارتیشن تولید کرده که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت .

بیشتر بخوانید در : پارتیشن دوجداره

در این سبک که ازپارتیشن های اداری استفاده می شود به مکان و سازمان مورد نظر ساختار و شمایل شیک و به روزی را بخشیده است که می توان گفت که یک سیستم شرکت اینفو پارتیشن جدید با نام open system که یک سیستمی است کاری و باز که تمامی کارمندان بهترین شرکت پارتیشن در یک فضایی مشغول به کار بودند که باز بوده و مدیر آن مجموعه می توانست به راحتی بر کار کارکنان خود نظارت داشته باشد .این کار علاوه بر زیبایی سبب شرکت نصب پارتیشن  می شود که کارمندان در آرامش و نظم به کار خود مشغول باشند . اگر کارمند یک قیمت روز پارتیشن بخش از محیط اداری ناراضی باشد بالطبع روحیه ی کاری کمتری نیز خواهد داشت .

آموزش کلی و جامع در مورد پارتیشن

توصیف و شرح طراحی پارتیشن در محل کار از همان مراحل ابتدایی تولید پارتیشن های اداری و پرطرفدار شدن این محصول در بین ادارات و سازمان ها به این صورت است که ابتدا شما در ذهن خود یک کابینی نصب پارتیشن  را تصور کنید که دور تا دو رمیز شما قیمت پارتیشن را احاطه کرده و هیچ فردی قادر نیست به آنچه شما در صفحه ی مانیتور یا در کل آنچه انجام می دهید را ببیند . پارتیشن ادرای سبب شده که با اطمینان کامل در اینفو پارتیشن امنیت کار خود را انجام دهید و این خود سبب بالا رفتن روحیه ی کارمندان پارتیشن  و مدیران شده است .
توجه به پارتیشن که شاید در ابتدا برایتان کم اهمیت فروش پارتیشن جلوه شود ولی با اندکی دقت توجه خواهید دید که پارتیشن ها چقدر توانسته اند سبب بهره وری بهتر از کار در ادارات برای کارمندان و مدیران شوند خرید پارتیشن   و روحیه یکاری آن ها را بالاتر ببرند . از اولین پارتیشنی که نصب مقالات پارتیشن  شد شاید ۵۷ سال بگذرد اما اکنون که زمان زیادی از طراحی های اولیه پارتیشن گذشته می بینیم که علاوه بر اینکه از ارزش پارتیشن های اداری کم نشده بلکه بیشتر پارتیشن دوجداره ارتفاع پایین  هم شده و نیاز به این وسیله روز به روز بیشتر و بیشتر تر می شود . البته قصدمان از تعریف پارتیشن و پارتیشن بندی زیاده گویی و تمجید نیست ولی این برای همگان روشن شده است که پارتیشن ها جز تجهیزات و وسایل اداری هستند که از سال ۱۳۳۸ تا کنون سبک ها و روش های جدیدی را به شیوه ی پارتیشن های زیبا و نا کارآمد  مدیریت اجرایی در سازمان ها وارد کرده اند .

بازخوردهای فرهنگی پارتیشن های اداری

اثرات پارتیشن ها , پارتیشن اداری و .. در فرهنگ ها و اجتماع ها بعضی از کشور ها با عقاید و مذهب های خاص قابل چشم پوشی نیست . در این مطلب ما قصدمان این نیست که کلمه و اصطلاح پارتیشن راهنمای انتخاب مبلمان اداری  را از لحاظ فلسفی ریشه یابی کنیم اما در کشور ایران و شهرهای بزرگ مثل تهران و تبریز و .. که شهرهای پرجمعیت و شلوغی هستند و تردد افراد مختلف در ادارات به ارباب تفاوت پارتیشن تک جداره و دوجداره ام دی اف رجوع و کارمندان زیاد است استفاده کردن از پارتیشن ها در چنین جاهایی خالی از لطف نیست . وجهه تمایز و آن چیزهایی که سبب می شود پارتیشن ها از مبلمان های اداری و دیگر تجهیزات نصب پارتیشن اداری از سقف اداری متمایز شوند نحوه ی سفارشی سازی محیط برای ارباب رجوع و کارمند است یعنی به عبارتی فرد می داند که در محیطی امن و بدور از اضطراب کارهایی اداری خود را می توان به انجام برساند .

مقالات بیشتر در رابطه با : مبلمان اداری

البته تنها پارتیشن نمی تواند مجحیط را امن کند و باعث آرامش شود بلکه دقت در طراحی و توجه به جزئیات یک پارتیشن در وهله ی اول مهمترین ارکان پارتیشن مد روز و جدید برای آرامش در محیط هستند و باید به این جزئیات توجه کنیم که استفاده از چه نوع پارتیشنی برای محل کارمان الزامی است و محل مناسب برای یک پارتیشن کجا باید باشد که همه ی این ها نیاز به فردی متخصص و کارشناس در این زمینه دارد که از لحاظ مهندسی و فنی در پارتیشن ادرای استفاده کردن از به روزترین پارتیشن های دنیا که پارتیشن دوجداره نیز از جمله ی آن ها است .

پارتیشن های اینفو پارتیشن

و اما در راستای بحث استفاده از پارتیشن در کسب و کار و گفتگو در زمینه ی پارتیشن و اثرات اجتماعی آن ها بر محیط ذکر این نکته را الزامی می دانیم که استفاده از پارتیشن ها حس امنیت و آرامش را برای بانوان محترم به وجود آورده است و این امکان را برای آن ها محیا ساخته است که بتواند در محیطی سرشار از آرامش با همکاران دیگر رقابت کاری داشته باشد و این حس آرامش و امنیت توام با رقابت اتاقک پارتیشن در کار حاصل فکر مدیریتی سازنده ی خوب یک پارتیشن است . برای نمونه می توان میز منشی مطب پزشکان و سایر بخش های ادرای و .. را اشاره کنیم که این نوع جاسازی کابل در پارتیشن  از کانترها و میزها که دیواره بلند دارند سبب شده است که منشی با خیال آسوده کار خود را انجام دهد و فاصله ی مراجعه کننده و منشی رعایت شود .
مطالب گفته شده همگی توسط اینفو پارتیشن منتشر یافته است برای سفارش محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱-۸۸۳۳۲۷۲۲ تماس حاصل فرمایید .

https://partitions.info/

  • تشریفات شب آرا نور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی