ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

پیوندهای روزانه

لاستیک لیفتراک در بازار لاستیک

تشریفات شب آرا نور | يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۹ ب.ظ
برای لیفتراک از کدام یک از انواع لاستیک توپر ( Solid Tyre ) و یا  لاستیک بادی ( Pneumatic Tyre ) استفاده کنیم ؟


پیش تر در ارتباط با انواع لاستیک لیفتراک، انواع لیفتراک و نحوه نگهداری از لاستیک لیفتراک توضیح دادیم. اما در این بخش در مورد انتخاب بین دو نوع لاستیک بادی و لاستیک توپر لیفتراک ، به توضیح میپردازیم.

تایر لیفتراک دارای دو نوع ساختار توپُر و بادی است.
لاستیک بادی لیفتراک از تیوب و نوار ( شال دور رینگی، به منظور محافظت از تیوب در برابر آسیب های رینگ ) استفاده میشود . که به دلیل ساختار مقاوم و متفاوت از لاستیک های معمولی، میتواند وزن بسیار بالایی را با توجه به ابعاد کوچکش تحمل کند. دارای انعطاف دیواره بالایی است و با افزایش لایه طوقه، قدرت و میزان تحمل لاستیک نیز افزایش میابد.
لاستیک توپُر، همانطور که از نامش پیداست، درون لاستیک پر از مواد لاستیکی است. وزن بالایی دارد و همچنین میتواند به همان نسبت لاستیک بادی، وزن بالایی را تحمل کند. ساختار کلی و دوخت تقریبا مشابه لاستیک بادی لیفتراک دارد.

 

_لاستیک_توپر_لودر_لاستیک_توپر_بابکت_لاستیک_توپر_لیفتراک.png

تفاوت لاستیک لیفتراک بادی و تایر لیفتراک توپُر
این فرضیه که لاستیک لیفتراک توپر میتواند وزن بیشتری نسبت به لاستیک لیفتراک بادی تحمل کند، فرضی اشتباه است.
البته Load Index و یا میزان تحمل بار لاستیک توپُر بیشتر از لاستیک بادی است، اما این اختلاف آنقدر بزرگ و فاحش نیست که لیفتراک با ظرفیت ۳ تن را به لیفتراک ۷ تنی تبدیل کند!!!


همچنین این تصور که لاستیک توپُر دیر تر از لاستیک بادی صاف میشود و عمر طولانی تری را نسبت به لاستیک بادی برای چرخ‌های لیفتراک به ارمغان می‌آورد نیز، تصوری صحیح نیست.
تایر توپر و تایر بادی، در سایز های یکسان، برای دستگاه لیفتراک واحد تولید میشوند، تفاوت عملکرد این دو لاستیک در محیط محل کار لیفتراک و بار و کالایی که لیفتراک با آن سر و کار دارد ، میباشد.
با مثالی ساده بیان میکنیم:
لیفتراکی که در انبار بازیافت مواد فلزی و آهنی با سطوح تیز و برنده و آسیب زننده کار میکند، ضروری است که از لاستیک توپر استفاده کند، لاستیک بادی برای این لیفتراک در این محیط، دارای عمری کوتاه و سبب افزایش هزینه های نگهداری برای صاحب صنعت میباشد.
لیفتراکی که در انبار جابه‌جایی شیشه و صنایع آسیب پذیر و شکننده فعالیت میکند، ضروری است که از لاستیک بادی به دلیل انعطاف بیشتر و دارای قابلیت ضربه نزدن به کالای در حال حمل بر روی شاخ لیفتراک، استفاده کند، استفاده از لاستیک توپر برای این لیفتراک سبب افزایش آسیب به کالاهایی که در توسط لیفتراک در حال جابه‌جا شدن هستند، میشود.
تایر توپر و تایر بادی لیفتراک، در محیط های جغرافیایی یکسان و شرایط کاری یکسان، دارای عمر سایش یکسانی میباشند. تصور دیر تر سائیده شدن لاستیک توپُر به دلیل شکل ظاهری قوی تر، تصوری اشتباه است.

 

_روز_لاستیک_توپر_و_تایر_بادی_لیفتراک_صنعتی_.png


مجموعه بازار لاستیک ایرانیان، تخصصاً در زمینه واردات، تامین و فروش انواع لاستیک لیفتراک های کوچک تا لیفتراک های فوق سنگین بنادر فعالیت میکند. جهت کسب اطلاع از قیمت روز انواع تایر توپر و تایر بادی لیفتراک و همچنین خرید تایر لیفتراک، میتوانید با مشاوران وب سایت بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمائید.

 

 


بازار لاستیک ایرانیان
فروشنده انواع لاستیک توپر و لاستیک بادی لیفتراک، انواع لیفتراک های سبک و فوق سنگین
www.BazarLastik.com


  • تشریفات شب آرا نور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی