ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

پیوندهای روزانه

تشریفات عروسی در باغ بهتر است یا تالار ؟

تشریفات شب آرا نور | يكشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۵۸ ب.ظ

تشریفات عروسی در باغ بهتر است یا تالار ؟ تشریفات عروسی شمس العماره کرج : یکی از اتفاق های که در زندگی هر کدام از ما وجود دارد امر ازدواج است. ازدواج یکی از سنت های است که از گذشته انجام آن توصیه شده است. بسیاری از زوجین تلاش می کنند تا این اتفاق مهم را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند البته بودجه که آنها در اختیار دارند بسیار در این امر تاثیر گذار می باشند.

در بحث مراسم عروسی در باغ بهتر است یا تالار یکی از مهم ترین قسمت های که در برگزاری هر مراسمی مطرح می شود، انتخاب محل مناسب می باشد. در گذشته اینکار ساده تر انجام می شود چون خانه های قدیمی بسیار بزرگ بودند و در همان جا مراسم را اجرا می کردند ولی امروزه آنقدر خانه ها کوچک شده اند که در برخی از آنها بیشتر از جای ۱۰ نفر نیست پس باید فکری برای برگزاری مراسم های مثل عروسی کرد. در نظر داشته باشید که هنوز برخی از خانه های در تهران و شهرستان ها بزرگ هستند اما کمتر کسی راضی می شود که عروسی را در خانه بگیرد.

مراسم عروسی در باغ بهتر است یا تالار

زمانی که شما مراسم عروسی تان را به تشریفات مجالس یا خدمات مجالس می سپارید در واقع همه ی کارها و مسئولیت ها را به آنها واگذار کرده اید و نیازی نیست خودتان کاری را انجام بدهید.

اما انتخاب سالن عروسی و تالار یا باغ یک بحث جداگانه است که ما تصمیم گرفته ایم که در ادامه این پست مطالبی را ارائه بدهید که به شما در انتخاب صحیح کمک کند. با ما همراه شوید.

باغ عروسی بهتر است یا تالار؟

زمانی که شما سالن یا تالار عروسی را می خواهید رزرو کنید باید به فصل برگزاری مراسم دقت نمایید. اگر فصلی که مراسم شما در آن برگزار می شود تابستان یا بهار است به شما توصیه می کنیم ، باغ عروسی را انتخاب کنید اما در هر فصلی (بهار،تابستان ، زمستان ، پاییز) که باشید می توانید تالار را انتخاب نمایید چون تالارها به دلیل دارا بودن امکانات سرمایشی و گرمایشی برای هر فصلی مناسب هستند.

باغ ها بیشتر در مسافت های طولانی از شهر هستند و همین موضوع سبب می شود که رفت و آمد برای مهمان های که از خودشان خودروی شخصی ندارند کمی سخت باشد ولی سالن ها در شهر هستند که مشکل مسافت وجود ندارد اما ممکن است ترافیک برخی از مهمان ها را کلافه کند. برخی از باغ ها چون بیرون شهر هستند ممکن است از نظر ادرس مهمان ها را با مشکل روبرو کند که راه حل آن کشیدن کروکی دقیق آدرس می باشد و البته دیگر خبری از ترافیک نیست.

توجه داشته باشید که چه تالار را انتخاب کنید یا باغ باید به داشتن پارکینگ دقت نمایید تا مهمان های شما مجبور نباشد در زمان مراسم مداوم به ماشین هایشان سر بزنند یا در زمان پارک ، ساعتی را برای پیدا کردن جای پارک و امن صرف نمایند.

چگونگی سرو غذا در مراسم عروسی بسیار مهم است. اگر می خواهید مراسم خاطره انگیزی را برای خودتان رقم بزنید باید به همه ی مواردی دقت لازم را داشته باشید. در باغ ها به دلیل اینکه فضا باز است غذا سریع سرد می شود ولی این مشکل در تالار وجود ندارد . در باغ ها باید امکان فراهم باشد که اگر غذا سرد شد امکان گرم کردن آن وجود داشته باشد.

مراسم عروسی در باغ بهتر است یا تالار شمس العماره

یکی دیگر از مسائل مهم در باغ ها تامین برق است. اگر باغی که انتخاب نموده اید از خودتان می باشد باید برای گروه موسیقی و چراغ ها ، یک تامین برق عالی را در نظر بگیرید و می توانید یک موتور برق اجاره کنید که قطعا تصمیم خوبی است.

در نهایت اگر تصمیم قطعی گرفته اید که مراسم در باغ برگزار شود باید وضعیت دقیق هوا را بررسی نمایید چون اگر برف یا باران ببارید مراسم تان بهم می خورد. برخی از باغ ها برای اینکه مشکل سرما را در فصل زمستان حل کنند ، سالن های را دارند که سرپوشیده هستند  ولی برای اینکه از آنها استفاده نمایید باید هزینه ی را پرداخت نمایید که صرف گرم شدن این قسمت ها خواهد شد که البته این هزینه می تواند برای شما اضافی باشد.

بیشتر بدانید : موسسه تشریفات عروسی

هزینه ورودی یکی دیگر از مسائلی است که شما باید در تالار  عروسی و باغ عروسی به آن دقت داشته باشید. باغ ها به نسبت تالارها برای اجاره هزینه ی بیشتری را طلب می کنند ولی اگر شما در رابطه با بودجه هیچ محدودیتی ندارید می توانید از آنها استفاده نمایید .

عکس ها و فیلم های که در باغ ها گرفته می شوند البته به دلیل باز بودن فضا و گاهی مساله نورپردازی و تاریکی هوا می تواند به کیفیت تالارها نباشد اما گاهی با رعایت این موارد ، عکس های که در باغ ها گرفته می شوند باشکوه تر و جذاب تر هستند.

در تالارها برای خانم ها و اقایان محیطهای جداگانه ی در نظر گرفته شده که مهمان ها می توانند کاملا مجزا از یکدیگر باشند ولی این شرایط در باغ ها محیا نمی باشد. با توجه به آنچه که ذکر کرده ایم بین باغ ها و تالارها تفاوت های وجود دارد و البته در تالارها آنگونه که احساس می شود برنامه ریزی و مدیریت می تواند بهتر از باغ ها انجام شود. فراموش نکنید تمامی مواردی که در این مطلب ذکر کرده ایم به نحوه ی مدیریت نیز بستگی داشته است و اصلا قطعی نیست.

اگر تصمیم ندارید مهمان های زیادی را دعوت کنید می توانید تالاری را انتخاب کنید که برای شما هم به صرفه تر خواهد بود و نیازی نیست برای باغ هزینه ی اضافی پرداخت نمایید. چون فضای تالار بسته است می تواند خدمات بهتر و شکیل تر به مهمان ها ارائه گردد ولی فضای باز باغ ها می تواند از کیفیت این امکان بکاهد .

به صورت کلی شما می توانید یک تشریفات مجالس را انتخاب کنید که تجربه و سابقه زیادی در اینکار داشته اند و به شما کمک می کنند تا مراسم عروسی تان را به بهترین شکل ممکن برگزار نمایید.

تشریفاتعروسی و خدمات مجالس به شما کمک می کند تا شبی خاطره انگیز را برای خودتان رقم بزنید و همیشه از به یادآوری خاطره های شب عروسی تان بین خودتان و فامیل لذت ببرید. ما به خوبی می دانیم که این شب در زندگی هر کدام از ما تنها یک بار اتفاق می افتد.

  • تشریفات شب آرا نور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی