ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ایده های طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون رستوران , طراحی دکوراسیون کافی شاپ , طراحی دکوراسیون اداری , طراحی دکوراسیون داخلی منزل , ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

پیوندهای روزانه

گیت فروشگاهی آرتابان:

تشریفات شب آرا نور | يكشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۵۸ ب.ظ

گیت فروشگاهی آرتابان:

گیت فروشگاهی یکی از ابزار های محبوب در میان صنف پوشاک می باشد. دلیل این محبوبیت نیز از نام هایی مثل «دزدگیر لباس»، «دزدگیر پوشاک» ، «دزدگیر فروشگاهی» و ... مشخص می باشد.

البته لازم به تذکر می باشد که ضرورت استفاده از گیت فروشگاهی یا همان دزدگیر پوشاک در سایر فروشگاه های ، کمتر از صنف پوشاک نیست. در ادامه به بررسی گیت در برخی از فروشگاه ها می پردازیم.


شاید شما این روزها بسیار دیده اید که در زمان خرید کردن یک لباس یک قطعه پلاستیکی به آن چسبیده است شایدهم بارها از خود سوال کرده باشید که این قطعه چیست و یا چگونه به فروشندگان کمک می کند البته این موضوع برای کتاب هم صدق می کنند مثلا به کتابفروشی رفته اید و هنگام خرید کتاب متوجه شده اید یک قطعه به کتاب چسبیده است حالا زمان آن رسیده که بیشتر در مورد این قطعه ها مطلب بدانید ، به این به قطعات پلاستیکی یا برچسبها تگ می گویند معمولا تگ ها به صورت هستند "تگ سخت" همان های هستند که به لباس ها چسبیده اند و " تگ لباس برچسبی یا لیبل"  همان های که مانندشان به کتاب چسبیده  است .
اگر توجه کرده باشید می بینید که مثلا جلوی درب فروشگاههایی روی کالاهایشان تگ دارند شی شبیه نرده مشاهده می کنید که در اصل گیرنده ی امواج رادیویی یا آنتن های فرستنده می باشند و دیگر این که  آن چیزی که می بینید زمانی که مثلا کالای را خریداری نموده اید صندوقدار فروشگاه پس از اینکه وجه را از مشتری دریافت کرد آن تگ سخت را از کالا جدا می کند و پس کالا را به مشتری تحویل خواهد داد. فروشگاههای که این چنین هستند  معمولاً به سیستم ضد سرقت مجهز خواهند بود پس به صورت کلی هر آنچه را که می توانید در این فروشگاه مشاهده نمایید شامل دو آنتن که به عنوان یک عنصر امنیتی رایج به تگ که متصل به کالاهای فروشگاه است به دین ترتیب یک ابزار هم در کنار گیت دزدگیر و صندوق فروشگاه است که می تواند در جهت جدا کردن کالا از تگ سخت یا غیر فعال کردن لیبل  استفاده گردد.
اگر بخواهیم خیلی ساده عملکرد سیستم های ضد سرقت را بیان کنیم می توانیم بگوییم که  دو آنتن که یکی فرستنده ودیگری کیرنده امواج رادیویی خواهد بود که در مکان خروجی فروشگاه نصب می گردد در صورتی که مثلا تگی مابین این دو قرار بگیرد سریع شروع به هشدار می کند که این هشدار یا مثل یک بوق است و یا نور . در این شرایط این حالت بیان گو این است که ممکن است سرقتی صورت گرفته باشد که از دید فروشنده پنهان مانده است . بدین ترتیب بصورت یک جمع بندی کلی از مطلب می توانیم بگوییم مثلا یک کالا را خریداری نموده اید بعد از اینکه وجه را پرداخت کردید صندوق دار تگ را جدا می کند یا اقدام به غیر فعال سازی آن خواهد نمود بدین ترتیب به صورت های متفاوتی با توجه به نوع سیستم دزدگیر فروشگاهی  و نوع تگ انجام می گیرد که در ادامه این مقاله به آنها می پردازیم .
به شکل زیر دقت کنید ؛ نمای از یک فروشگاه که به سیستم ضد سرقت مجهز شده است .

 گیت سنتر

 

سیستمهای مبتنی بر ترانسپوندر تک بیتی(EAS)


در این قسمت به توضیحاتی در مورد دزدگیر فروشگاهی پرداخته ایم که بر پایه ترانسپوندر تک بیتی(EAS) بوده اند . همان طور که همه ما می دانیم بیت به عنوان کوچکترین واحد اطلاعات شمرده می شود و فقط دو حالت دارد یکی «صفر» و دیگری « یک ».
سیستم های که بر پایه ترانسپوندر یک بیتی هستند نیز دو حالت را نشان می دهند البته نکته ای که باید این قسمت یاد آوری شود این است که ترانسپوندر به عنوان گیرنده است که زمانی که مخابره ای را دریافت نمود بصورت اتوماتیک سریعا پاسخ می دهد.
از ترانسپوندر تک بیتی با اینکه این محدودیت ها را نیز داشته است خیلی زیاد استفاده می کنند مثلا یکی از کاربردهای اساسی آن در دستگاههای ضد سرقت می باشد که پیش تر به آن اشاره کردیم .
این گونه دزدگیر لباس از اجزای مانند : آنتن ، ترانسپوندر یاعنصر امنیتی یا تگ ، ابزاری جهت غیر فعال کردن تگ تشکیل شده اند .
در سیستم های جدید زمانی که قسمت به واسطه صندوقدار ثبت می گردد از مورد آخری (ابزاری جهت غیر فعال کردن تگ) استفاده می شود البته در برخی از سیستم ها عنصر امنیتی را می توان دوباره فعال سازی نمود.
www.artaban-co.com
  • تشریفات شب آرا نور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی